نظرات (۹)

  • محمداحمدی

    سلام میشه بپرسم کی این سایت درست کرد


    • مدير سايت:

      سلام


      درست کردن اولیه با آقا کمیل قبادی بود که بعدش من تحویل گرفتم و مظالب و اینجا جمع آوری میکنم

  • محمداحمدی

    ابوالفضل موسوی کیه که همه چیز رو این مینویسه

    • مدير سايت:

      خب شخص بنده هستم که دارم میفرستم دیگه/ سید ابوالفضلم البته

  • ی بنده خدا

    سلام خسته نباشید واقعا برای سایت مذهبیتون خیلی برام جالب هست این سایت گل کاشتین

    • مدير سايت:

      سلام


      ممنونم واقعا

      شما لطف دارین

  • عاشق

    سلام چه خبره امروز تو این سایت من هروز به این سایت سر میزنم اما انقدر نظر ندیده بودم در یک روز.چقدر تبلیغاتتون برای امام رضا قشنگه کی درستش کرده افرین بهش


    • مدير سايت:

      باعث افتخاره که هر روز سر میزنین. تشکر از لطف و محبتتون. یکی از بچه های هیئتمون آقای بنیامین باباتبار درستش کرده

  • عاشق

    پسر ها همیشه سوال هاشون چرته که ادم حالتش بد میشه از سوالشون  اینا خواستگاری رفتن دستی دستی خودشونو رد میکنن
    والاااا 

    • مدير سايت:

      زیاد سخت نگیرین

  • عاشق

    سوال پرسیدنتو درست کن اقای احمدیییییی

  • عاشق

    از چه نظر زیاد سخت نگیرم اقاااااا

    • مدير سايت:

      ک گفتی دستی دستی خودشونو رد میکنن

  • عاشق

    بله درست دیدین  واقعیت همین است

    • مدير سايت:

      چه میدونم والااااا

  • عاشق

    وقتی ک من میگم درسته یعنی درسته باز چه میدونم والاااا نگو

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

درباره سايت

  • هیئت رایة المهدی (عج)

    ☼ .......... مراسم بعدی هیئت ..........☼

    عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)

    واعظ:
    حجت الاسلام سید محمد علی میرزاده

    ذاکرین:
    حاج محمد زمان یعقوبی
    کربلایی علی ناز بخش
    کربلایی محمد جعفری

    زمان: از سه شنبه دهم بهمن ماه به مدت سه شب
    شروع مراسم : 19:15

    ویژه برادران و خواهران

    بصرف شام

    مکان : خیابان نواب - کاظم بیکی - سادات محله - سادات10


    √ هیئت رایةالمهدی(عج) شهرستان بابل √